Eerste competitieweek 2020/2021 bcA

De 1ste competitieweek is prima verlopen bij badminton combinatie Assen (bcA). 5 van de 7 teams hadden afgelopen week hun 1ste wedstrijden. BC Assen ZZ 1, 7de divisie en BC Assen J3 , U13 3de klasse moeten nog even geduld hebben voordat hun 1ste wedstrijden gespeeld kunnen worden. Iedereen had er zin in, de eigen teams en ook de tegenstanders. Er werd goed rekening gehouden met elkaar.

De nazit van de seniorenteams in de Pittelohal verliep goed. De tafels waren verlengd, stoelen stonden verder uit elkaar, dus onderlinge afstand houden ging gemakkelijk. Voor de conversatie moesten de oren wel gespitst worden en soms moest het spreekvolume wat omhoog omdat er een grotere afstand overbrugd moest worden. Dat was het enige wat even wennen was bij de nazit. Verder was alles bijna als vanouds. De badmintonners lieten zich het bittergarnituurtje & de drankjes goed smaken. Het enige minpuntje was dat wij vergeten waren om zondagochtend ook de kantine te boeken voor de koffie. De chauffeurs/ouders uit Meppel & Leeuwarden moesten het dit keer zonder een lekker kopje koffie doen. Wij zelf natuurlijk ook.

We gaan vol vertrouwen de komende competitieweken in.

De uitslagen:

• BC Assen D1 won de uitwedstrijd in de 2de klasse tegen BV Hoog Spel D1 met 6-2
  • BC Assen D2 verloor thuis in de 3de klasse tegen BC GO! D1 met 3-5
  • BC Assen M1 speelde 3-3 gelijk tegen BC Stiens 84 M1
  • BC Assen J1, U17 2de klasse won met 7-1 van BC Leeuwarder J3
  • BC Assen J2, U17 3de klasse won met 6-2 van BC Meppeler Meppers J3

De teams met link naar de wedstrijden, standen, etc. voor Senioren en Jeugd