Op 26 september speelden 2x jeugd bcA tegen BC Bahosa

Op 26 september speelden zowel bcA J1 als J3 tegen BC Bahosa. Voor bcA een thuiswedstrijd in de Pittelohal Assen.

De vier teams speelden fanatiek en met veel plezier hun competitiewedstrijden in de Pittelohal.

• bcA J1 won met 6-2 tegen BC Bahosa J1. BC Bahosa J1 had helaas pech dat 1 speler niet op zaterdagochtend kon spelen. Voor J1 waren de 1ste 3 punten dus al binnen voordat ze begonnen, voor Bahosa was dit natuurlijk minder leuk. Hopelijk vinden zij op korte termijn nog een extra jongen die mee wil spelen als invaller.
  • bcA J3 speelde naast de geplande wedstrijd ook nog een inhaalwedstrijd tegen BC Bahosa J2. Helaas verloor bcA J3 beide wedstrijden met 0-6. Op onderstaande foto zijn de spelers van bcA J3 en Bahosa J2 in actie te zien.  J3 speelde vorig seizoen in de starterscompetitie en had een harde kluif aan Bahosa J2 die al 3 jaar als team binnen de competitie speelt maar ze zijn vastbesloten om bij de uitwedstrijd tegen Bahosa en andere uitslag te scoren.