Competitie jeugd - tussenstand februari 2022

Jeugdteams J1, J2 en J3 zijn in september enthousiast gestart in de Regio competitie.

Na de herfstvakantie zijn ook de 2 beginnersteams B1 en B2 gestart. Deze competitie ging bijna niet door omdat er heel weinig teams waren opgegeven in de Regio maar met heel veel inspanningen van de Regio Noord en de verengingen onderling is het toch nog van de grond gekomen. Tot groot plezier van de jeugd.

De noodgedwongen corona competitiestop gooide wel wat roet in het eten maar sinds 25 januari zijn de wedstrijden (met publiek) weer toegestaan en wordt er ook weer volop competitie gespeeld. De jeugd geniet volop maar voor de ouders/begeleiders blijft het toch wel vaak spannend vanwege de stijgende Corona besmettingen. Of we de hele competitie uit kunnen gaan spelen blijft nog even afwachten. Wij hopen zoveel mogelijk wedstrijden door te kunnen laten gaan.

Jeugdleden die komend seizoen ook graag competitie willen spelen kunnen dat door geven aan Gertie, de trainers of via de mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. naam en geboortedatum. De nieuwe jeugdteams voor komend seizoen september 2022-febbruari 2023 moeten eind april al weer bij de bond worden doorgegeven.

Tussenstanden van de jeugdteams (zie ook Competitie jeugd teams):
• J1 team staat op de 2de plaatst na 10 gespeelde wedstrijden van de 12 in totaal.
• J2 team staat op de 3de plaats na 5 gespeelde wedstrijden van de 10.
• J3 staat op de 4de plaats na 7 gespeelde wedstrijden van de 12 .
• B1 staat op de 2de plaats na 4 gespeelde wedstrijden van de 6.
• B2 staat op de 3de plaats na 3 gespeelde wedstrijden van de 6.