Verslag team DDW D1

intersport bcassen

Na de zomer zijn we met een enthousiast team D1 begonnen aan de doordeweekse competitie (DDW) wedstrijden in de 3e klasse.

We spelen met twee vaste dames: Sylvia en Tamiko, en Bettine is onze invaller.
Bij de heren hebben we ruim de keuze uit zeven spelers: Onno, William, Sander, Gideon, Wouter, Erwin en Kees.

In de pool zijn nog zes andere teams uit onze regio, waaronder nog team D2 van bcA (zie ook de foto van de onze wedstrijd tegen hun op 13 december), dus meestal hoeven we niet langer dan 30 min te rijden. Met z'n allen in een auto is dit ook best gezellig.

Op het veld zijn we best fanatiek. Na negen wedstrijden staan we op de eerste plek. Met nog drie wedstrijden te gaan dit seizoen blijft het echter nog spannend. Zie ook D1 link naar wedstrijden, statistieken, standen.
Na afloop is er altijd een gezellige borrel met hapjes samen met de tegenstander.

We houden jullie op de hoogte hoe het seizoen halverwege februari is afgelopen.

Lijkt het je leuk om volgend seizoen ook competitie te spelen? Laat het graag aan een van ons weten.

Namens het hele team, Sylvia