Verslag team DDW D2

intersport bcassen

Wij van team D2 spelen in de doordeweekse competitie (DDW) wedstrijden in de 3e klasse. Net als ons D1 team.

Als jaren spelen wij met drie heren: Rudi, Frits en Han. Iedere wedstrijd spelen er twee heren om zo lekker veel te kunnen spelen op een avond.

Bij onze dames heeft er in de loop van de jaren wel een kleine verschuiving plaatsgevonden: Tamiko heeft team D1 sinds dit seizoen de helpende hand gegeven en Desie heeft vorig jaar al regelmatig ingevallen en is inmiddels vast onderdeel van ons team. Het jaar ervoor heeft Heidi iets gelijks gedaan. Silvia (onze Silvia, niet van D1) speelt inmiddels al wel jaren mee. En inmiddels heeft Ingrid al een aantal keer ingevallen. Snapt u het nog?
Dus nu bestaat ons team uit de volgende dames: Silvia, Heidi, Desie en invalster Ingrid.

Tijdens de wedstrijden zijn wij altijd lekker fanatiek en na de wedstrijd kunnen wij daar altijd gezellig over napraten onder het genot van een drankje en een hapje. Als je onze resultaten en onze stand op de ranglijst bekijkt dan zou je het wellicht niet zeggen... maar wij hebben het erg naar onze zin en spelen veel leuke, fanatieke en spannende partijen. Zie ook de foto waarin de laatste wedstrijd van 13 december tegen D1 staat. Die hebben wij met 1-7 verloren, maar er zaken lekker spannende partijen bij met o.a. 3x een 3-setter. Mocht je echt de stand willen weten, zie D2 link naar wedstrijden, statistieken, standen.

Namens D2, Han.