Verslag team ZZ 1

intersport bcassen

In september hebben wij: Stan, Milan, Denise en Ingrid, de eer gekregen om onze club te mogen vertegenwoordigen in de weekendcompetitie, als team ZZ 1.

Stan en Milan kenden elkaar al vanuit de jeugdcompetitie. Denise moest helaas afscheid nemen van haar team bij AMOR, maar wij zijn blij met haar in het team van Assen! Ingrid is na een lange pauze weer teruggekomen bij BcA en is meteen in het diepe gesprongen.

Gelukkig voor Denise mag ze nu wel nog met haar volledige toewijding het opnemen tegen naar oude team wat voor mooie partijen zorgt. Tijdens de eerste wedstrijden moesten we aan elkaar wennen. Niet alleen aan elkaar, maar ook zeker aan een shuttle met veren. De shuttels gingen niet altijd heen waar we ze wilden hebben.

Gelukkig hebben we afgelopen week voor het eerst een overwinning behaald met 5-3 tegen Drachten, waardoor we nu niet meer onderaan in de poule staan. Zie ook ZZ 1 link naar wedstrijden, statistieken, standen.

Ondanks de gewenningsperiode hebben we veel lol en worden we elke dag een beetje beter. Eind januari is dit seizoen voorbij en gaan we met een bak aan ervaring verder met de training voor het volgende seizoen!

Namens ZZ 1, Ingrid.